Dahua App Configuratie gDMSS iDMSS
Test vooraf de inbelverbinding.
Hou volgende gegevens bij de hand :
- het IP-adres van de inbelverbinding,
- het DynDNS adres van de inbelverbinding (de domeinnaam),
- uw login naam
- en paswoord.
Gebruik een webbrowser om deze gegevens vooraf te testen.
Download de app. Zoek op "Dahua"
(versie 4.90.000 in februari 2020) |
|||||
Kies Home / Thuispagina
|
|||||
Kies Apparaten | |||||
In Apparaat Beheer. Druk + om een inbelverbinding toe te voegen. en kies IP/Domein |
|||||
TIP : test vooraf de verbinding met een laptop. CHECK : is de PC verbonden via een netwerk-kabel of draadloze WiFi ? |
|||||
Kies NVR voor NVR4208 netwerk video recorder. Kies XVR voor XVR7208 digitale video recorder. Kies Bedrade camera voor een IP-camera zonder recorder. |
|||||
Toevoeg modus, kies IP/Domain |
|||||
A : DomeinSchakel WiFi op de smartfoon uit. Schakel 3G/Mobiele Data op de smartfoon aan.
Voer het adres is : een dyndns-domeinnaam Met het poortnummer : standaard 37777 Geef het apparaat een naam : myDVR DNS Enter gebruikersnaam en paswoord
|
|||||
Druk op save ! |
|||||
Een moment aub. Wacht op de verbindingsopbouw. De recorder start live streaming. Proficiat. Krijg je een foutmelding. Begin opnieuw. CHECK 1. Kan een PC verbinding maken ? CHECK 2. Staan alle poorten open in de router ? CHECK 3. Gebruikt de smartfoon WiFi of 3G/Mobiel ? CHECK 4. Login & Paswoorden zijn hoofdlettergevoelig ! |
|||||
B : IPSchakel 3G/Mobiele Data op de smartfoon uit. Schakel WiFi op de smartfoon aan. Voer het adres is : een IP-adres Met het poortnummer Geef het apparaat een naam Enter gebruikersnaam en paswoord |
|||||
Druk op save ! |
|||||
Een moment aub. Wacht op de verbindingsopbouw. A: De recorder start live streaming. Proficiat. B: Krijg je een foutmelding. Begin opnieuw. CHECK 1. Kan een PC verbinding maken ? CHECK 2. Staan alle poorten open in de router ? CHECK 3. Gebruikt de smartfoon WiFi of 3G/Mobiel ? CHECK 4. Login & Paswoorden zijn hoofdlettergevoelig ! |
|||||
Tips & Tricks |
Is uw smartfoon is verbonden met het WiFi-netwerk of via 3G (Mobiel) ? Is uw smartfoon met hetzelfde WiFi netwerk verbonden als de recorder. Voor iPhone gebruikers. Andersom geldt hetzelfde. Schakel WiFi uit en herstart de telefoon. |
||||
Login Time Out Dit geeft aan dat de gDMSS (de app op je smartfoon) niet snel genoeg antwoord krijgt. Drop uw ISP service provider wegens te weinig bandbreedte. |
|||||
Gebruikersnaam of paswoord is niet correct. Deze melding verschijnt enkel als je het login/paswoord wijzigt nadat gDMSS-app al een eerste keer succesvol verbinding heeft gemaakt. Verwijder het apparaat en stel het opnieuw in. |