Configuration App Dahua gDMSS ou iDMSS version 4.90 février 2020
Testez la connexion à distance avant.
Ayez les informations suivantes au main:
- l'adresse IP de la connexion à distance.
- l'adresse DynDNS de la connexion (le nom de domaine),
- votre identifiant
- et mot de passe
Utilesez un navigateur pour tester ces données à l'avance.
Téléchargez le app. Recheche pour "Dahua"
(version 4.90.000 en février 2020) |
|||||
Kies Acc. / Acceuil / Home
|
|||||
Choissez Dispositif | |||||
En Manager d'appareil Appuyez + pour ajouter une connexion à distance. et opte pour IP/Domaine. |
|||||
Le NVR pour NVR4208 enregistreur numérique (caméra) IP. Le XVR pour XVR7208 enregistreur numérique. Caméra filaire pour une seul caméra IP sans NVR. |
|||||
Ajouter mode : IP/Domaine |
|||||
A : DomaineDéconnectez le WiFi sur votre smartphone et activez le 3G/Data mobile. Redemarrez votre iPhone pour avec le bouton d'arrêt.
Voer het adres is : een dyndns-domeinnaam Met het poortnummer : standaard 37777 Geef het apparaat een naam : myDVR DNS Enter gebruikersnaam en paswoord
|
|||||
Sauvegardez ! |
|||||
Un instant svp, se connecter. Wacht op de verbindingsopbouw. De recorder start live streaming. Proficiat. Krijg je een foutmelding. Begin opnieuw. CHECK 1. Kan een PC verbinding maken ? CHECK 2. Staan alle poorten open in de router ? CHECK 3. Gebruikt de smartfoon WiFi of 3G/Mobiel ? CHECK 4. Login & Paswoorden zijn hoofdlettergevoelig ! |
|||||
B : IPSchakel 3G/Mobiele Data op de smartfoon uit. Schakel WiFi op de smartfoon aan. Voer het adres is : een IP-adres Met het poortnummer Geef het apparaat een naam Enter gebruikersnaam en paswoord |
|||||
Sauvegardez ! |
|||||
Een moment aub. Wacht op de verbindingsopbouw. A: De recorder start live streaming. Proficiat. B: Krijg je een foutmelding. Begin opnieuw. CHECK 1. Kan een PC verbinding maken ? CHECK 2. Staan alle poorten open in de router ? CHECK 3. Gebruikt de smartfoon WiFi of 3G/Mobiel ? CHECK 4. Login & Paswoorden zijn hoofdlettergevoelig ! |
|||||
Tips & Tricks |
Is uw smartfoon is verbonden met het WiFi-netwerk of via 3G (Mobiel) ? Is uw smartfoon met hetzelfde WiFi netwerk verbonden als de recorder. Voor iPhone gebruikers. Andersom geldt hetzelfde. Schakel WiFi uit en herstart de telefoon. |
||||
Login Time Out Dit geeft aan dat de gDMSS (de app op je smartfoon) niet snel genoeg antwoord krijgt. Drop uw ISP service provider wegens te weinig bandbreedte. |
|||||
Gebruikersnaam of paswoord is niet correct. Deze melding verschijnt enkel als je het login/paswoord wijzigt nadat gDMSS-app al een eerste keer succesvol verbinding heeft gemaakt. Verwijder het apparaat en stel het opnieuw in. |